W dzisiejszej dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej niezwykle istotne jest, aby optymalizować koszty magazynowania oraz produkcji, a także zwiększać swoją produktywność.

Nasze wieloletnie doświadczenie z partnerami na rynku B2B zaowocowało powstaniem systemu IDEA. Połączyliśmy system składu konsygnacyjnego, który gwarantuje ciągłość utrzymania stanów magazynowych u Klienta z metodą sterowania zapasami typu Kanban.

Pojęcie to oznacza proste i intuicyjne sygnalizowanie – w tym przypadku – zużycia towaru czy braków w magazynie klienta. Nadrzędną zasadą metody Kanban jest dbanie o dostępność odpowiednich ilości produktów w miejscu i czasie, tam gdzie są potrzebne, oraz troska o ich właściwy przepływ. Wszystko po to by użytkownicy systemu IDEA nie musieli martwić się o bezpieczeństwo swoich stanów magazynowych

System IDEA odpowiada na potrzeby klientów, mające na celu:

  • Minimalizację kosztów dostawy
  • Gwarancję stuprocentowej dostępności asortymentu
  • Dostosowanie zapasów do aktualnych potrzeb
  • Redukcję kosztów magazynowych
  • Oszczędność czasu