Faktura znajduje się w profilu użytkownika, po zalogowaniu się należy w prawym górnym rogu wybrać „Moje Konto”, a następnie "Zamówienia". Na wyświetlonej liście zamówień po prawej stronie jest możliwość pobrania FV w wybranym przez klienta formacie.
Aby zresetować hasło należy w prawym górnym rogu strony wybrać „Zaloguj się”, a następnie skorzystać z opcji „nie pamiętasz hasła?”. Losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na email przypisany do profilu klienta.
Aby zwrócić towar należy zalogować się w platformie simple24 i przejść do „Moje Konto”. Po lewej stronie w menu znajduje się odnośnik do formularza zwrotu towaru. Po jego wypełnieniu i przesłaniu należy poczekać na odpowiedź z dalszymi instrukcjami od Biura Obsługi Klienta Marcopol.
Nowe adresy dostawy można dodać w trakcie składania zamówienia w drugim jego etapie. Z rozwijanej listy po lewej w sekcji "Dostawa na adres" należy wybrać "Nowy adres" i uzupełnić wymagane pola.
Istnieje także druga możliwość ustawienia dodatkowych adresów dostaw, aby była możliwość od razu ich wybierania w oknie "Dostawa na adres". W tym celu należy wejść w "Moje konto" -> "Panel konta" i w sekcji po lewej "Książka adresowa" wybrać "Dodaj nowy adres" wypełniając wszystkie wymagane pola.
Zamówienia złożone do godziny 14:00 dostarczane są najczęściej na drugi dzień. Niestety system logistyczny nie przewiduje możliwości dokładnego zaplanowania daty dostarczenia. Ze strony Marcopol dokładamy starań aby brać pod uwagę informacje zawarte w komentarzach do zamówienia i w taki sposób przygotowywać towar do wysyłki aby termin dostawy był najbliższy oczekiwanemu.
Faktury z poprzedniej platformy Simple24 dostępne są po zalogowaniu do „Moje Konto”, a następnie należy wybrać z menu opcję „Poprzednie Simple24”. W celu weryfikacji w głównej części ekranu należy jeszcze raz wpisać dane logowania. Po zalogowaniu widoczna będzie lista archiwalnych zamówień wraz z odnośnikami do faktur.