27.12.2023 Informacja dla klientów Uprzejmie informujemy, że 2 stycznia nasza firma będzie nieczynna. Zapraszamy ponownie 3 stycznia.
20.12.2023 Życzenia świąteczne Szanowni Klienci, Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku, pragniemy złożyć Państwu najserdeczniejsze życzenia. Niech ten magiczny czas wypełni Wasze serca radością, domy...
29.11.2023 Nasze działania CX na XSummit Miło nam poinformować, że nasze działania CX zostały zaprezentowane na konferencji XSummit – największe w Polsce wydarzenie o tematyce Customer i Employee Experience. Anna Grzech,...
22.11.2023 Wyzwania i kluczowe wskaźniki efektywności dla nabywcy części C Znając z doświadczenia zakres obowiązków nabywcy części C, doskonale wiemy, jak trudne jest zarządzanie tym procesem. Należy sprostać zarówno wymaganiom własnego działu, jak i oczekiwaniom...
20.11.2023 Marcopol na “Morfologii przywództwa” W ramach naszego nieustającego zaangażowania w rozwój biznesowego przywództwa, przedstawiciele Marcopolu z dumą uczestniczyli w trzeciej edycji prestiżowej konferencji “Morfologia Przywództwa”. Spotkanie to jest miejscem...