27.12.2023 Informacja dla klientów Uprzejmie informujemy, że 2 stycznia nasza firma będzie nieczynna. Zapraszamy ponownie 3 stycznia.
20.12.2023 Życzenia świąteczne Szanowni Klienci, Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku, pragniemy złożyć Państwu najserdeczniejsze życzenia. Niech ten magiczny czas wypełni Wasze serca radością, domy – ciepłem, a przyszły...
29.11.2023 Nasze działania CX na XSummit Miło nam poinformować, że nasze działania CX zostały zaprezentowane na konferencji XSummit – największe w Polsce wydarzenie o tematyce Customer i Employee Experience. Anna Grzech, Business Strategy Manager, reprezentowała nasz...
22.11.2023 Wyzwania i kluczowe wskaźniki efektywności dla nabywcy części C Znając z doświadczenia zakres obowiązków nabywcy części C, doskonale wiemy, jak trudne jest zarządzanie tym procesem. Należy sprostać zarówno wymaganiom własnego działu, jak i oczekiwaniom produkcji i zarządu....
20.11.2023 Marcopol na „Morfologii przywództwa” W ramach naszego nieustającego zaangażowania w rozwój biznesowego przywództwa, przedstawiciele Marcopolu z dumą uczestniczyli w trzeciej edycji prestiżowej konferencji „Morfologia Przywództwa”. Spotkanie to jest miejscem wymiany myśli i doświadczeń między...